Meble dla pracowników w firmie

Miejsce na różnego rodzaju rozmowy.
dariakuna90
Posty: 7
Rejestracja: 11 maja 2016, 12:21

Meble dla pracowników w firmie

Postautor: dariakuna90 » 02 cze 2016, 13:40

Witam, zastanawiam się nad unowocześnieniem wystroju swojej firmy. Wiadomo, że każdy chce żeby jego firma wyróżniała się na tle konkurencji. Pomyślałam wspólnie ze wspólnikiem o tego typu meblach do biura: http://jfmfurniture.de/arbeitszimmermobel - bardzo pomysłowe są tego rodzaju rozwiązania jak na tych fotografiach Obrazek . Są bardzo ciekawe i w pewnością funkcjonalne. Pytanie tylko czy takie zabudowy meblowe będą tak samo prezentowały się w mniejszych biurach. Na zdjęciach są bardzo duże pomieszczenia biurowe, którymi nasza firma nie dysponuje.

podobne tematy:

lukaszgos
Posty: 11
Rejestracja: 09 maja 2016, 15:38

Meble dla pracowników w firmie

Postautor: lukaszgos » 02 cze 2016, 13:45

Cześć. Spoko są te meble do biura. Na 100% będzie się na nich dobrze pracować. Na pierwszy rzut oka, że zostały starannie zaprojektowane. Ergonomia na stanowisku pracy to kluczowa sprawa. U nas prezes zainwestował w tego rodzaju meble biurowe i zaraz wydajność pracy się zwiększyła. Więc jak masz na to środki to należy inwestować w tego rodzaju zabudowy meblowe do biura. Nie dość, że fajnie się prezentują to polepszają jakość pracy a co za tym idzie wydajność pracowników w firmie. Więc więcej kasy dla ciebie pracownicy zarobią.

podobne tematy:


Wróć do „Nie tylko dla Pań”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość